Jennys jul - Lucka 7

Igår höll jag på att reda upp efter julmarknaden. Produkter som inte blev sålda och rekvisitan som används skulle ställas tillbaka, och så ska hemmet så småningom städas. 
 
Årets julkort
Nästa punkt i föreberedelser inför julen är att skicka julkort. Senast på fredag ska julkorten vara skickade. Tidigare år har jag gjort egna julkort och skickat till större delen av bekantskapskretsen, men det känns lite tråkigt när jag inte får så många i retur så numera skickar jag bara till de närmaste.
 
Årets julkort kommer att bli några som jag råkar ha hemma. Om jag behöver komplettera tror jag att jag gör några egna med scrap-material som jag har hemma. Att bli klar med julkorten står på morgondagens agenda, då det även är jultablå på skolan. 
Jennys jul julkort
0 kommentarer