Vit inspiration

 
Bild: eget collage med bilder från Hobbyhall
 
Under veckan som nu snart är till ända fick vi gardinstängerna uppsatta och en taklampa i "lilla sovrummet". Nu börjar det sakta likna ett hem. Nästa projekt är att fålla gardinerna i vardagsrummet som är för långa och att fortsätta städa och skapa ordning. Så småningom ska tavlor också komma upp och ett skrivbord till lilla sovrummet. Bilder kommer så småningom. 
 
Jag fortsätter dras till vitt och behöver förvaringsmöbler. 
 
* till hallen skulle det passa med en kista att förvara vinterkläder i eller kanske gardiner, sängkläder och andra textilier
* till lilla sovrummet behövs nån form av hyllor för mappar med viktiga papper, böcker och annat. Kanske traditionell bokhylla skulle passa. 
* Mitt köksbord har jag lessnat på men kanske det skulle få nytt liv med vit färg och nya stolar. Mina stolar är obekväma och lite slitna.
* Fina kuddar skulle pigga upp i soffan och i gästsängen i lilla sovrummet. Den här båten går lite åt det marina hållet jag gillar.
* Den här skänken är för stor annars skulle den vara passlig mot väggen mellan sovrumsdörrarna. Slukar mycket förvaring. 
 
 
hobbyhall vitt
0 kommentarer