Cult Design

Idag blev det årets sista resa bort från ön för det här året. Nu ska jag kombinera julfirande med jobb resten av de dagar som återstår av 2014. Jag lyckades nog uträtta de flesta ärenden idag, resten får lösa sig med hjälp av färjtrafiken alternativt vänta tills nästa år.
 
Jag har haft ett presentkort i en möbelaffär liggande sen våren eftersom jag inte riktigt vetat vad jag ska köpa där. Även om summan var ganska stor så är det inte direkt så att den räckte till en möbel, men jag hittade andra saker istället. 
 
Först tänkte jag att jag skulle köpa sänglampor till sovrummet men sen så fastnade jag på hyllan med saker av märket Cult Design. Cult Design påminner mig lite om min förra bloggera. Det börjar sakta närma sig 10 år sen jag startade min förra blogg som mest handlade om inredning. Det var en tid då jag fastnat för Cult Design. Delvis hade jag fått upp intresset för märket pga att jag följde bloggen Husmusen som senare bytte namn till Trendenser. Husmusen bloggade lite om märket Cult Design och jobbade en tid på företaget. Jag blev då nyfiken på deras kub-serie som går att kombinera i olika varianter. Det var den jag fick upp ögonen för idag. 
 
Till badrummet blev det ett set för tvål, tandborste, och tops. 
 
Till köket blev det ett ställ för diskmedel och diskborste. 
cult design hemma
0 kommentarer