Fuck PSD

Idag när jag gick till brevlådan låg det ett tjockt brev i lådan. När jag öppnade brevet förstod jag att det var från Camilla.
 
 
Förra veckan beställde jag ett halsband av Camilla. Hon gör smycken med texten FUCKPSD på. Pengarna går till forskning om plötslig spädbarnsdöd (PSD) och till att fler förlossningskliniker ska ha Cubitus baby tillgänglig för de drabbade föräldrarna. Man beställer smycken genom att maila Camilla. Vill du se smycken, få reda på priser och veta mer om insamlingen kan du gå in på hennes instagram: @hantverkaregatan 
 Jag och mitt halsband som är så fint! Texten FUCKPSD är diskret i nacken. Jag gillar det här lite längre varianten av smycken i stilren design. Det här kommer att passa till både vardag och fest. Det allra bästa är ju förstås att jag stödjer en mycket god sak. 
Cubitus Fuckpsd PSD Plöstlig spädbarnsdöd forskning för en god sak halsband smycke stöd
0 kommentarer