Jag har köpt en landsbygd

 
För ca 2 veckor sen var jag på ljusparty. Många är säkert bekanta med alla dessa typer av hemmaförsäljningar såsom: Tupperware, Mary Kay, Enjo, Blingo, Me and I osv. På ljuspartyn är det varumärket Partylite som företaget som visar upp sina produkter som till mesta del består av ljus och ljuslyktor. Jag köpte något som i katalogen kallas för Landsbygd och består av 3 keramikhus som man placerar så kallade teljus i. Idag när jag var på skolan och gick Första Hjälpen-kurs så fick jag mitt Partylite-paket som kommit nu. Jag tror att de blir fina att ha framme till julen. Jag har ju inte så mycket julpynt eftersom jag varit borta så mycket på julen. I år är jag hemma såpass mycket att jag kommer att få tid att pynta hemmet men jag kommer att åka till fasta Åland och fira julen. 
Partylite
0 kommentarer