Inte mycket nytt har hänt sen sist

 
Så var det dags för en ny vecka igen. Den här veckan är det sportlov så skolan har ledigt men vi dagis (dvs. jag   och mitt dagisbarn) har verksamhet hela veckan som vanligt. Inte mycket nytt har hänt sen sist. Jag jobbar på som vanligt på dagis och med Hälsostegen. Idag är det dag 20 av 40 och man borde ha kommit upp i 200 000 steg. Jag ligger lite under med ca 192 000 steg men jag kommer sakta men säkert ikapp och kommer att nå målet om jag fortsätter såhär. I helgen gick jag ner till hamnen och till Skage både lördag och söndag. Det var det enda jag hade planerat för helgen: att samla steg. Jag fick ihop ca 26 000 steg under helgen totalt. 
 
Idag blev äntligen de sista poängen inrapporterade i mitt studieresultat så att jag kunde beställa mitt examensbevis. Nu är det bara att vänta och se när det kommer på posten :)  
dagis examen hälsostegen sportlov
0 kommentarer