En dag i skolan

Idag gick jag äntligen till skolan igen efter ett par sjukdagar hemma. Så skönt att få komma till skolan igen och träffa sina klasskompisar och känna att jag gör något :) Jag är väldigt trött nu efter skoldagen så det blir nog  bara att koppla av och vila ikväll för imorgon ska jag ta itu med lite uppgifter som jag blivit efter med. Hoppas att jag blir frisk under helgen så jag kan gå och träna med ett par klasskompisar på måndag. Jag vill också kunna börja cykla till skolan igen nu när det är vår i luften, men det får vänta tills jag är lite piggare. En annan sak som jag ser fram emot är tisdag för då ska klassen gå ut och äta lunch. Vi firar nämligen att vi har nått halvvägs i utbildningen då. Känns väldigt gött att ha kommit så långt ska ni veta :D

Idag är vädret rätt grått och trist här så istället visar jag foton som jag tog under hösten i skärgården.

0 kommentarer