Många järn i elden

Jag försöker uppdatera här lite nu och då men märker att det inte blir dagligen. Det beror på att jag har väldigt många järn i elden just nu.
 
Idag lyckades jag reda ut problemet i vävstolen så att jag kan fortsätta väva på min trasmatta. Det kändes så bra och nu är den på gång. Jenny - Vävstolen: 1-1.
 
Med min flätmatta går det också framåt. Nästa gång det är dags att fylla på med mer band att fläta av så ska jag nog övergå till lite vita inslag i mattan. Jag tror det kan bli fint.
 
Flätmattan växer.
 
I övrigt har jag flera inofficiella projekt som jag inte kan berätta så mycket om i nuläget här på bloggen. Det kommer att visa sig längre fram under året.. Jag skriver bl.a. texter och skissar på en produktidé.
 
Sen har jag förstås jobb och hemmet att sköta samt olika fritidssysslor. Någon gång har jag tänkt att jag sak umgås med släkt och vänner också. När tid finnes.
flätmatta projekt vävning
0 kommentarer