Jag är inte längre här

På den här bloggen alltså.
 
Jag har känt ett tag att det är dags att gå vidare till ett annat format. Jag startade min första blogg här på pllattformen blogg.se 2005. Den bloggen (som är nedlagd sen länge) handlade om inredning och livet i småstaden med sambo och katt. En livsstilsblogg var det. Sen efter några år skapade jag den här bloggen sommaren 2010. Planen var att det skulle bli en skärgårdsblogg, men det har det blivit lite spretiga inlägg om en hel del annat genom åren också.
 
Det har varit helt ok, men på senare tiden har jag känt att jag vill ha ett annat format för här på blogg.se finns vissa begränsningar. Jag vill ha en layout som mer liknar en hemsida med bloggen integrerad, där jag kan ladda upp filer, lägga mina skapelser på en sida som ett galleri och koppla ihop flera andra projekt jag sysslar med. Kände också att jag ville lämna vissa ämnen och gå lite mer till att bli en livsstilsblogg men kanske lite mindre polerad än många andra bloggar i genren. 
 
Jag har inte bestämt mig ännu för om den här bloggen kommer att bli vilande tills administratörerna väljer att plocka bort den eller om jag själv aktivt ska plocka bort den. Det finns ju en massa texter och bilder från de ca tio åren jag skrivit här, som kanske skulle vara kul att ha kvar. Vi får se hur det blir. Tills vidare hittar ni mig numera här
 
0 kommentarer