Tålamod

Två projekt som tar mycket av både min tid och tålamod just nu är:
 
1. En flätmatta
2. En hemsida
 
Flätmattan har jag fått göra om flera gånger eftersom den bara vill skåla sig istället för att hållas platt. Jag har ingen bild på den just nu men den går i samma stil som de tidigare grytunderläggen jag gjort. Det känns som att det är svårare att fläta cirkelformad matta än oval. Kanske är det det också? Det tar av tålamodet ibland för precis när jag tror att det börjar likna något så händer det igen: den börjar skåla sig istället för att ligga platt och fint som den ska.
 
Det andra som är en tålamodsprövning är att skapa hemsidan för min kommande webshop. Det är tur att jag har ett uns av förkunskaper i alla fall. Nu börjar jag få hemsidan att fungera men det är många sidor och länkar kvar att skapa. Det som stör mig mest just nu är att jag inte lyckas få in bilder på hemsidan. Därför ser designen rätt trist ut just nu. Kanske måste jag forska vidare och googla lite.
ehandel flätmatta hemsida teknik tålamod
0 kommentarer