Flyttar uppåt

Gammal bild på Prästgården ur arkivet
 
Det närmar sig jul och finns hur mycket som helst att göra. Jag håller på att flytta från nedre våningen upp till övre våningen på Prästgården, dvs det hus i Sottunga jag bott i hela tiden. Skillnaden blir att jag nu kommer att bo i övre våningen. Man kan kalla det en lägenhetstrea med balkong om man så vill, men ingången till huset är fortfarande i nedre våningen och jag har fortfarande samma adress, tillgång till trädgård och källare osv. 
 
Eftersom jag hittills bott i nedre våningen i en betydligt mindre bostad så finns det mycket saker som jag kommer att behöva i mitt nya boende på övre våningen. Det är som att flytta från en Etta till en Trea i princip! 
 
Nu ska jag fortsätta tömma och städa i nedre våningen..
Prästgården hemma sottunga
0 kommentarer