Det 1000:de inlägget

Det har blivit några inlägg genom åren och det här är det tusende. 

Bloggen har skiftat lite karaktär genom åren. I början förekom många bildlösa inlägg och de bilder som fanns var kanske inte så bra. 

Från början var det knappt någon som läste bloggen och det var rätt skönt då för då kunde den mer fungera som en plats för mina tankar. Sen började jag handarbeta allt mer och då tog det mycket plats och det här det fortsatt göra. 

Både livet och mitt skrivande har gått igenom olika faser. Mitt skrivande har utvecklats och idag försöker jag kombinera mina tankar med mitt handarbete och andra intressen jag har.

På senare tid har jag börjat fundera på läsarperspektivet allt mer och hur man balanserar innehållet mellan personligt och privat. 

Nuförtiden har bloggen dagliga besökare. Endel av er kommenterar eller skickar e-post medan andra som känner mig lite mer tar kontakt i verkliga livet. Sen finns förstås de som smygläser. 




blogg handarbete skriva skärgårdsliv
0 kommentarer