#52 - Ha en egen utställning

En sak som jag tänkt att jag någon gång ska göra, är att ha en egen utställning av mina handarbeten. Min ursprungliga plan var att ha utställningen nästa år men jag fick oväntat möjligheten att ha den tidigare. 
 
Under hela augusti månad finns min utställning Farmorsrutor på Galleriet i Mariehamn. 
 
 
I torsdags hade jag vernissage för utställningen.
 
 
I Mariehamn finns många äldre trähus. Jag gillar bakgården på huset där Galleriet finns. Där finns också ett litet gårdshus med egen trädgård. Det verkade vara ett bostadshus. 
På balkongen som syns i bild stod jag för ett par dagar sen med en japansk såg i handen och sågade till stänger till upphängningsanordningar för mina mindre filtar. 
 
Mariehamn bucketlist farmorsrutor galleri utställning virka
0 kommentarer