Försäljningsbodar i gästhamnen

Tidigare i juni, närmare bestämt lördagen den 11.6 var jag den första att använda den nya försäljningsbodarna i gästhamnen på Sottunga.
 
Egentligen har jag tänkt dra ner på marknadsförsäljning, eftersom det inte verkar lönsamt och jag behöver hålla lager av mina produkter till återförsäljare. 
 
 
På kvällen 11 juni saluförde jag i huvudsak mina ekologiska tvålar och andra hudvårdsprodukter från Elises tvålfabrik. Jag hade även lite skärgårdshantverk från sortimentet jag saluför på webshoppen Havsform. 
 
 
Det var väldigt lite folk i rörelse hamnen.
 
 
Dock var det en grupp pilgrimmer som kommit seglande med fartyget Albanus och skulle övernatta i Sottunga. 
 
 
Efter att pilgrimmerna handlat började jag packa ihop alla saker.
 
Inuti boden
bod försäljningsbodar gästhamn sottunga
0 kommentarer