Virkade duktyngder

Just nu känns det väldigt tungjobbat. Kanske är det värmen som har kommit, eller så beror det på översvämningen av jobb och andra uppdrag som sköljer över mig, eller något helt annat men trögt är det och trött är jag. 
 
Fast samtidigt som det är tungjobbat är kreativiteten hög. Jag skapar en massa olika saker och känner mig så inspirerad. Ena stunden vill jag brodera korsstygnstavlor och -kuddar. Lite senare limmar jag stenar till små skulpturer. Sen hittar jag plötsligt gamla bräder som jag tänker göra konst och inredningsdetaljer av. 
 
Idag har jag virkat duktyngder av varpgarn som jag köpte på Grindas loppis för några år sen. Duktyngderna innehåller stenar som jag har plockat på stranden. Jag ska göra flera set av de här duktyngderna och ha till försäljning i min webshop sen när jag gjort förpackningar och prissatt dem.
 
duktyngd havsform produkt sten virka
0 kommentarer