Fåglar på stenar

Det blir mycket skapande just nu. Lagret i min webshop krymper så jag behöver öka produktionen. I väntan på leveranser och nya hantverkare så försöker jag testa fram egna idéer och ser vad det blir. 
 
I helgen hittade jag ännu fler fina stenar på stranden och även lite fin drivved som jag ska göra konstverk av... har jag tänkt. 
 
 
Här håller jag på att testa en idé med fåglar som sitter på stenar. Funderar på om jag ska måla eller inte. Kanske bara måla fåglarna och låta stenarna de sitter på vara naturella?
 
 
Jag tänkte också göra tavlor med stenar på gamla träskivor. Testar lite olika idéer, här ett hjärta: 
 
 
Jag har en stenskiva som legat länge i ett förråd. Jag har använt den till ljus men tycker inte att den är så snygg till det. Eventuellt ska jag göra ett litet landskap av den: 
 
fåglar hjärta limma pyssel sten
0 kommentarer