MMsports

När jag studerade på högskola och tillbringade tid på studieorten skaffade jag årskort på gym och köpte nya träningskläder. Motivationen fanns och jag tränade flera gånger i veckan. Jag brukade varva ett eget styrketräningsprogram med olika gruppträningar, men sen när jag blev fast bosatt på ön försvann motivationen. Dels är möjligheterna till träning lite mindre här och dels så känner jag att det är annat som har tagit min tid. Den senaste tiden har jag dock börjat ändra mitt tankesätt. Jag deltog i en löparhelg som ordnades här på ön tidigare i våras och insåg att deet st finns många platser att träna konditionen på. Jag har också börjat fundera på att skaffa träningsredskap så att jag skulle kunna träna styrka hemma. Kanske är det även dags för lite nya träningskläder och framförallt skor.

I hälsobutiken MMsports som är en webshop med olika träningsprylar kan jag säkert hitta det jag letar efter.
mmsports
0 kommentarer