Leveranser på väg

Nu verkar det som att jag löst de mesta problemen som jag haft med att starta min webshop. Nu handlar det mesta om att skapa ett sortiment. Jag väntar på 3 leveranser med inredningsprylar och trycksaker. En av leveranserna har jag redan förtullat så den borde vara här vilken dag som helst.
 
Nästa vecka besöker jag Lailas hantverk i Kumlinge som ligger i Ålands norra skärgård (Jag bor i Ålands södra skärgård.) Jag kommer då att hämta hem nya hantverk till mitt lager. Jag har även lite egen produktion på gång och även andra lokala formgivare. Nästa vecka kommer jag att få in lite lokal konst i sortimentet. Det är en lokal konstnär här på ön som bidrar med konst till sortimentet.
 
Det känns så bra att ha skapat en skärgårdsbutik på nätet där jag kan erbjuda lokala skapelser från Ålands skärgård till kunder runtom i världen.
 
Bild: Blossom
blossom entreprenörskap företag hantverk havsform levande skärgård åland
0 kommentarer