Jennys jul - Lucka 3

Jag fortsätter med mitt julgodis. Idag har jag börjat paketera pepparkakor, ischoklad och rocky road. Jag tänkte om med ischokladens paketering. Ischokladen (och den kommande knäcken och fudgen) kommer att hamna i fina cellofanpåsar. :)
 
 
Pepparkakorna ligger på papptallrikar som sedan ska få ett cellofanomslag. 
 
 
Innan dagen är slut ska jag ha gjort knäck och fudge som jag paketerar imorgon. Imorgon är det sen dags att bege sig mot julmarknaden och ställa upp alla saker inför lördag. Jag känner att det börjar bli mycket saker som ska med på marknad. Eventuellt måste jag låna en bil för att slippa åka så många gånger. I min lilla bil ryms knappt en ärta. ;)
Jennys jul ischoklad julgodis julkalender marknad pepparkakor rocky road
1 kommentar
Maria Larsson

Ser väldigt fint ut! :)

Svar: Tack! :)
Jenny Nylund