MMsports

Den senaste veckan har jag kommit igång med löpträningen och är ute och springer olika rundor på ön. Löpning upplever jag som ett bra sätt att rensa tankar och fungerar ångestdämpande. På sistone har det varit många problem samtidigt som tynger mig, men allt känns så mycket bättre efter en löprunda. Idag blev det den längsta löprundan hittills då jag sprang ända ner till det gamla fiskeläget Skage. Nu till en början försöker jag bygga upp en grundkondition men senare kanske utmana mig till bättre resultat och kanske satsa på att delta i olika lopp. Ett aktivitetsarmband vore kanske inte så dumt?

Jag har också börjat fundera på att skaffa träningsredskap så att jag skulle kunna träna styrka hemma Kanske är det även dags för lite nya träningskläder och framförallt skor.

I hälsobutiken MMsports som är en webshop med olika träningsprylar kan jag säkert hitta det jag letar efter.
löpning mmsports träning
0 kommentarer