Nu fungerar hemsidan!

Nu fungerar min hemsida äntligen. Jag är extra nöjd med drivvedsbakgrunden och gråskalan på sidan. Jag ville ha det ganska stilrent men ändå lite skärgård över stilen. Du hittar den här.
 
Utbudet är ganska skralt än så länge, men det är under utveckling. Jag hoppas på att flera lokala formgivare så småningom ska ansluta sig till sortimentet.
 
Jag håller även på att undersöka hur export fungerar eftersom jag vill kunna ha sälja till kunder utanför Åland. Åland har ju lite knepiga skattegränser vilket gör att det räknas som export redan när man skickar till Finland och Sverige. Något som man kanske inte tänker på, då Åland ändå hör till Finland och dessutom har det svenska språket.
 
Sen håller jag på att fixa betalningssystem, men det har blivit ett litet tillfälligt problem på vägen. Jag hoppas det ska lösas snarast.
 
Hemsidan behöver också kompletteras med olika sidor och länkar så det finns lite att göra, men det känns bra att åtminstone ha en fungerande hemsida nu. :)
 
 
 
 
ehandel företag havsform hemsida
0 kommentarer