En ny vecka

Så var den här veckan slut också. Jag tycker att det här veckan gick otroligt snabbt. Jag hann knappt med. Det känns som att veckan mest har gått i arbetets tecken även om jag hunnit med annat också. Veckan som börjar imorgon bjuder på en hel del trevliga saker. Det känner jag på mig.
 
Imorgon är det pensionärsträff här på Sottunga.  Då kommer det pensionärer på besök hit från grannkommunerna Kumlinge och Kökar. På tisdag efter jobbet ska jag gå till vävstugan för första gången. Vi ska reva, som det heter. Det är ett sätt att bekanta sig med vävningen lite innan kursen börjar på riktigt. Mediskursen jag anmält mig till heter Vävinspiration och börjar den sista söndagen i den här månaden. 
 
Min dagliga promenad ner till havet. Lite blåsigt idag. 
pensionärsträff skärgård sottunga söndag väva vävning
1 kommentar
Hanna Karlsson

Förra veckan jobbade jag massor så det är skönt att jag den här veckan bara jobbar två kvällar och en dag. Lite lagom faktiskt.

Svar: Ja, det är skönt med variation :)
Jenny Nylund