sommarsemester eller vintersemester?

Sen jag flyttade hemifrån för en massa år sen har jag inte varit speciellt mycket ledig om somrarna. När jag tänker efter har jag inte speciellt mycket behov av det heller. Det känns så mycket lättare att jobba på sommaren. Kanske är det ljuset eller att naturen visar upp sig från sin bästa sida. På något konstigt vis brukar jag hinna med en massa roliga saker även om jag så skulle jobba större delen av min vakna tid med flera jobb och diverse projekt. På hösten och vintern känns det alltid mer tungjobbat och behovet av ledighet upplever jag som större då.
 
Sommarkvällar i skärgården är oslagbara!
 
Det börjar bli lite båtar i gästhamnen.
jobb
2 kommentarer
Catrine

vad vackert, kan inte annat än att hålla med :D

Catrine

det ska inte vara några svårigheter, gå in i din stillmall, gå ner till stycket #side och där är det bara att ändra margin-right: -100px; så istället för 100 så kan du öka avståndet genom att skriva -150 istället. Men om menyn skulle börja hoppa ner, får du öka antalet pixlar under #wrapper width:900px. Du kanske inte har 900 px, men tog det bara som exempel. annars beskrivs det på ett annat sätt här:http://www.designadinblogg.se/fa-ett-mellanrum-mellan-inlaggen-och-menyn/

Hoppas det löser sig
kram