2 broderier och en pläd

Den här våren och försommaren har jag haft som plan att färdigställa en massa påbörjade handarbetsprojekt istället för att starta nya som bara blir halvfärdiga. Det har gått ganska bra. I lördags strök jag och ramade in 2 broderier. 
 
Siris doptavla som jag ska ta med mig nästa gång jag åker till Kökar
 
Dan-Anders och Janettes vigseltavla.
 
I söndags var jag på besök till Geta över dagen för att fira att min gudson Lucas fyllde 1 år. Då tog jag med mig vigseltavlan till hans föräldrar som en försenad bröllopspresent. Till nästa år borde mitt nyårslöfte vara att slutföra saker i tid. hmm ;)
 
Den här veckan försöker jag bli klar med den här pläden som jag vill ha med på galleriet som öppnar på lördag. Hoppas jag hinner bli färdig. Puh :)
 
 
broderi doptavla vigseltavla
1 kommentar
Anonym

Så himla fin tavla? Undrar om du vill delge mönstret el sälja? Med vänlig hälsning,
Maria Schander

Svar: ska se om jag har det kvar. Kan vara att jag bara sparat den blå varianten: "Lucas doptavla".
Jenny Nylund