Första skogspromenaden på länge

Jag har inte längre värk hela tiden och jag är mycket rörligare men är ännu långt ifrån frisk. Igår efter att jag hängt upp den sista tvätten fick jag ett tryck i bröstkorgen som inte gav med sig på hela kvällen. Det gjorde ont även under natten så jag hade svårt att sova. Jag tror att jag ansträngde mig för mycket och bestämde mig för att ta det lugnare idag. Idag har jag gjort saker men i lugnare tempo så jag har inte hunnit med så mycket och inte gjort några storverk precis. Idag var jag till butiken och handlade mat på eftermiddagen. Matkassen var nog lite tung för efter att jag kommit hem och plockat upp allt somnade jag på soffan och sov i ca tre timmar. 
 
Vardagsrummet. Det är behagligare temperatur ute idag och blåser svala, sköna brisar. 
 
När jag vaknade åt jag middag och sen tog jag en promenad i skogen. Det är första gången på länge som jag går i skogen. 
 
 
Tänk att jag aldrig tröttnar på den här skogsstigen. Det är så bra att det är en stig man kan kan följa med skyltar och märkningar. Jag gillar också att stigen är så lätttillgänglig och att det finns ett stockbord nere vid havet att sitta vid. 
 
 
Idag gick jag inte hela vägen ner till havet utan valde att vända tillbaka vid vindkraftverket. Jag ville ju inte ta ut mig för mycket.
 
 
Jag kom ut från vindkraftverket mittemot Strandbergs ladugårdsbyggnad. Det är fina kvällar nu. 
 
kväll skogen sommar stig strandbergs vardagsrum vindkraftverk
1 kommentar
Hannah S.

Åh vad fint ställe! önskar att det fanns såna stigar här också...:)