Babyfilten i höstfärger

I onsdag tog jag bilen på färjan och åkte in till Mariehamn på diverse ärenden. Det blev bland annat lite shopping på Bromarks.
 
 
Vad jag köpte där ska ni få se vid ett senare tillfälle. Jag köpte också lite garn och ett broderikit på Therese broderi. Jag var också ut till pappa och hämtade lite saker där. Jag var så trött när jag hade lastat alla sakerna ur bilen när jag kom hem. Någon dag ska jag ta itu med hemmet och fixa lite när jag hämtat mig. Jag har varit trött på senaste tiden. Nu väntar jag på svar från sjukhuset. Jag hade hoppats att dom skulle ringa igår eller idag men det verkar dröja till nästa vecka.
 
Igår kväll blev jag färdig med en babyfilt i lite höstaktiga färger. Det är första gången jag virkar enfärgade rutor.
 
 
babyfilt bromarks
1 kommentar
Catrine

åå vilken fin, en sån vill ja ha :D