På rad

På min dagliga skogspromenad tänkte jag att jag skulle leta efter saker som är på rad i naturen. Det visade sig vara ganska svårt. Naturen formar sig på helt andra sätt, oftast i oregelbundna mönster. Det som jag hittade är skapat av människan. 
 
Jag passerade åkrar där det låg inplastade höbalar. De var placerade på rad längs kanten.
 
I skogen finns en bro som består av störar som ligger på rad.
 
Elstolparna syns på flera ställen i skogen. De är uppställda på rad.
 
Det här är min tolkning av denna veckas Fototriss.
fototriss på rad
8 kommentarer
Violen på Brandholmen

Fin triss där människor har lyckats rada upp ting på bästa tänkbara sätt!
Ha en skön söndag!

Svar: Tack detsamma!
Jenny Nylund

Susanna Maria J

Så fina bilder :)

Svar: Tack :)
Jenny Nylund

Berit E i Kasperian

Bron i skogen tycker jag väldigt mycket om - tror jag ska försöka åstadkomma något liknande! Blev väldigt inspirerad.

Svar: Ja, det är en enkel konstruktion men fin och funktionell. Jag förvånas alltid över att den inte blir hal efter regnet.
Jenny Nylund

Tomtan

VAckert!

Svar: Tack!
Jenny Nylund

Åsbergs Foto

Fina bilder på temat!

Svar: Tack så mycket :)
Jenny Nylund

Freja

En riktig sensommartriss, fint jobbat!

Svar: tack!
Jenny Nylund

Scaniatjejen

Fina naturbilder med människoskapade rader!=)

Svar: Tack :)
Jenny Nylund

fotografensverkstad

verkligen häftiga på rad bilder! gillade speciellt bron!

Svar: Tack. Ja, jag gillar också den.
Jenny Nylund