Avslutningslunchen på Badholmen

Snön den bara vräker ner här i Oskarshamn. Ska det aldrig ta slut kan man fråga sig? Igår var jag till Badholmen med klassen och hade en avslutningslunch med en personal från Nova högskolecentrum. Badholmen är en restaurang som ligger på en liten holme som det går bro över till. Den här bilden tog jag av Badholmen i höstas. Det syns inte så bra här men det röda huset som är restaurangen ligger som en tunga ut i havet. När man sitter och äter ser man vatten utanför fönstret precis som om man vore på en båt eller färja. 
 
 
På kvällen fortsatte jag virka grytlappar. Jag håller på att virka grytlappar av restgarner som jag har. Såhär blev den första. Jag ska nog pressa den med strykjärn vid något senare tillfälle. Den blev lite puffig.
 
 
Badholmen Nova oskarshamn
0 kommentarer