Bloggen lever än

Intresset för bloggosfären har svalnat av den här sommaren. Det kan till stor del bero på att jag haft så mycket annat för mig. Jag återkommer lite senare och berättar mer om vad jag gjort i sommar. 
 
Just nu är jag ganska trött efter att ha jobbat mycket och haft andra sidoprojekt. Jag ser fram emot hösten med det lugnet som kommer när sommarruschen tar slut. I söndags jobbade jag sista dagen på m/s Skiftet så nu jobbar jag endast på land i kommunen vilket är skönt eftersom man slipper passa färjtider hela tiden. 
 
I veckan startade jag en gilla-sida på Facebook som heter Jennys handarbeten. Där kommer jag lägga upp bilder på mina handarbeten och handarbetsprojekt som jag håller på med. Bloggen kommer fortsätta existera och jag kommer fortsättningsvis skriva om mina dagar i Sottunga och annat som intresserar mig. 
 
Just nu så håller jag på att brodera en doptavla till mitt gudbarn som ska döpas i september. Såhär ser den ut i nuläget. Det blir alltid lite skevt när man ska fotografera men jag tror att det kommer att bli fint när den är färdig och har blivit inramad. Note to self: Skaffa en sybåge till future projects. Då blir det slätare och lättare att komma åt längre in på tyget. 
 
Facebook broderi korsstygn skiftet
0 kommentarer