Må bra-fredag

Idag var det min sista dag på praktikplatsen. I förskoleklassen hade vi Måbra-fredag idag. Jag fick ha storsamling med hela gruppen och sen delades gruppen i två delar. Den ena halvan fick göra samarbetsövningar med min handledare i ett annat rum. Den andra halvan som var med mig fick prova på massage. Dom satt två och två och fick massera varandra. Jag visade hur man gör handmassage och så berättade jag en massagesaga som handlade om hösten. Barnen verkade tycka om massagestunden. På slutet av förskoleklass-passet visade jag bilder från mitt projekt och två av barnen som var med fick berätta lite om bilderna. Sen fick jag avskedspresenter. Alla barnen hade ritat teckningar till mig och så fick jag en chokladask. 
 
förskoleklass höst massage måbrafredag oskarshamn praktik
0 kommentarer