Höstdag

 
 
Idag har det varit en bra dag på praktikplatsen. Kändes lite trist igår kväll efter att ha varit en dag i skolan. Jag känner mig ganska less på seminarier och grupparbeten nu kanske. Det är så gjort när man har hållit på i över 3 år med det. *suck* Men idag har det som sagt varit en bra dag. Lite segt att börja morgonen när man kommit av sig lite men sen rullade det på :) En klassisk höstdag som bjöd på sol och vind. Löv singlade ner som ett stilla regn på skolgården. Barnen samlar på kastanjer.
Idag har jag gjort klart den sista delen av mitt projekt. Jag skrev ut bilder på färgskrivare och laminerade dom. Det är bilder på pinnar med matematiska begrepp till. Begreppskort kallar jag dom. Bilderna har jag fotograferat med barnen när vi gjorde projektet som handlade om utematte. 
 
Imorgon ska jag redovisa min VFU och få mitt betyg eftersom det är näst sista dagen imorgon. Nästa vecka är det tillbaks till skolan igen med seminarier och gruppuppgifter...innan examensarbetet börjar. När det börjar då kommer man i alla fall att känna annorlunda. För då är det verkligen nära examen äntligen :) 
examen höst oskarshamn praktik slut utbildning
0 kommentarer