Posten kommer fram

Idag kom min nya postlåda. En röd fin sådan. Kul att det gick så snabbt för den att komma hit. Postlådor med mellanlock var tyvärr slut så jag får fundera ut någon annan lösning för att slippa att locket blåser upp. Kanske det går att fästa en tyngd på insidan av locket. 
 
 
Idag kom också böcker som jag lånat på biblioteket. Det är ett bra system tycker jag att man kan låna böker via stadsbiblioteket i Mariehamn via internet och sen välja vilket kommunbibliotek man vill hämta ut dem på. Dessutom kan man fjärrlåna de böcker bibblan inte har i sitt sortiment från bibliotek inom hela Norden (!). 
 
 
Ikväll blir det att fortsätta skriva på examensarbetet men först lite middag. Det blir fisk idag. Jag ska steka gösen som jag handlade med mormor i fiskboden och så mormors egenodlade potatis till det. 
examensarbete fisk post
0 kommentarer