Mary Kay

Jag skrev tidigare om Mary Kay och hudvårdsklassen som jag var på. Vid det tillfället köpte jag ett hudvårdsset med: rengöring, fuktkräm, ögonkräm och foundation.




Under hudvårdsklassen bokade jag också en tid för gratis makeuprådgivning. I fredags (alltså förra veckan) var det dags för Hudvårdskonsulten att komma hem till mig :) Jag fick testa grundläggande hudvård, hur man gör en bra bas och prova olika makeup-produkter. Såhär blev resultatet:




Sen fick jag prisförslag på olika produkter. Jag kände inte för att köpa smink. Dels så använder jag det inte så mycket så jag tycker inte det är värt att lägga så mycket pengar på. Dels så köpte jag hudvårdsprodukter på hudvårdsklassen och det var det jag var mest intresserad av.

Däremot så var det kul att få testa smink och få olika tekniktips och råd. Jag valde att köpa ett borst-set. Jag tyckte det var prisvärt och praktiskt. Man får plats med allt smink i etuiet på resa och har alla borstar man kan tänkas behöva. Hade jag köpt borstarna separat i en affär hade jag nog fått betala mycket mer. Idag kom borst-setet med posten. Såhär ser det ut:




0 kommentarer