Månsken

Idag har det varit ännu en dag på jobbet. Lugnt och skönt då jag inte hade så mycket att göra. Den nya sekreteraren på kansliet ringde och undrade om jag kunde komma in. Efter jobbet var jag dit och pratade lite. Nu känns det rätt bra och som att jag har tagit rätt beslut om vad jag vill göra efter utbildningen :) I nästa vecka ska jag och sekreteraren gå ut och äta. Det är inte ofta jag har någon att gå ut och äta med. Jag var en gång med tant E till Gamla skolan, men till Salteriet har jag inte varit ännu den här sommaren. Kanske blir det någon gång till om jag får besök från fasta Åland.
Ikväll ska jag gå i skogen och plocka blåbär.
 
Igår var jag ner till P och lånade en hammare (eller egentligen fick jag behålla den för det var en gammal rostig sort). Jag behövde en hammare för att sätta upp mina inramade foton. Jag hade en hammare förut men vet inte vart den har tagit vägen nu. Tur att jag fick en då :)
 
På vägen hem började det skymma och månen lyste som en lampa på himlen.
 
 
 
fullmåne jobb
1 kommentar
piraten

Häftigt foto på månen. passar mig utmärkt.
Mångalen som ja e. // Piraten