Ny mobiltelefon

För ett par dagar sen tappade jag min mobiltelefon i golvet och sen när jag skulle ringa med den upptäckte jag att mottagaren inte kan höra vad jag säger. Microfonen måste ha gått sönder. Jag behöver ha en fungerande telefon! Jag har aldrig känt att jag måste ha en telefon med många funktioner. Internet har jag ju till datorn och en digitalkamera har jag ju redan så mobilen använder jag bara till samtal och sms därför ville jag ha en enkel telefon som inte är så känslig. Jag har ju ofta telefonen med i skogen och det händer att den får smuts på sig. För första gången har jag köpt en ny mobiltelefon. Tidigare har jag ärvt min pappas gamla när han köpt ny. Han tipsade mig om www.netonnet.se Där finns en enkel mobil som går under namnet Nokia 100. Den fick det bli. Nu väntar jag bara att den ska komma med posten.

0 kommentarer