Sista dagen på praktikplatsen

Idag var det min sista dag på praktikplatsen. På morgonsamlingen överlämnade min handledare 2 avskedspresenter till mig. Den första presenten var ett kompendium av teckningar från alla barnen på avdelningen.




Den andra presenten var en skrivbok och en penna. Min handledare berättade att det är meningen att jag ska fylla skrivboken med ramsor och sånger som jag kan använda mig av sen när jag jobbar med barngrupper. En jättefin tanke :D Jag tillbringade en del av dagen med att skriva av olika ramsor och sånger som dom hade på avdelningen.



Känns lite konstigt att jag nu ska vara tillbaka i skolan ett par veckor samtidigt som det också ska bli trevligt. Jag ser också fram emot att det snart är sommarlov. Jag har fått jobb för sommaren inom hemvården på Sottunga (som jag skrivit lite om i andra inlägg).

0 kommentarer