Vitt skrivbord

Det här sjukdomstillståndet jag har åkt på verkar långdraget. Jag var så trött igår att jag inte klarade av att göra alla uppgifter som jag hade tänkt. Febern har ju bytts ut mot snuva och huvudvärk så det är svårt att fokusera på skoluppgifter samtidigt som jag har svårt att bara ligga i sängen och göra ingenting.

Jag handarbetar, slösurfar på datorn och igår fick jag ett ryck och målade om mitt skrivbord i obehandlad furu. Nu är det vitt och jag är så nöjd :D Nu är ytan lättare att hålla ren och så mycket snyggare. Bordsytan har jag målat två gånger men färgburken räckte inte till två strykningar av hela skrivbordet. Jag ska måla hela skrivbordet en gång till och så har jag några andra grejer till att fixa innan jag visar före och efter-bilder på mitt rum men ni kan få se en skymt av skrivbordet och fönstret med burkarna jag skrivit om tidigare.

Ha en fortsatt trevlig helg!

0 kommentarer