Nilssons

Igår när jag hade självstudiedag ringde en klasskompis och frågade om jag ville följa med till Nilssons på en fika. Det är inte svårt att tacka ja till det. På Nilssons har jag tillbringat många stunder under min studietid med att prata om allt möjligt. Bästa stället att sitta och prata bort tid på. Nilssons är ett konditori i Oskarshamn. Finns så mycket gott att välja på där och allt är bakat/tillagat i konditoriet. Jag gillar också inredningen i mörkbrunt trä, stoppade stolsitsar och soffor i beige skinn, till och med den svängda stentrappan till övre våningen är vacker. Hade jag haft kameran med hade jag kunnat fotograferat lite så ni hade fått se men den blev tyvärr hemma. Men jag är säker på att det blir flera besök hit så någon gång ska väl kameran få följa med ;) Lite bilder kan ni hitta på hemsidan, bland annat på disken man möts av när man kliver in och på alla dessa läckerheter.

0 kommentarer