Pluggar, pluggar, pluggar

Förra helgen satt jag och skrev uppgifter till skolan. Denna helg blev det en favorit i repris, eller ja inte så mycket favorit som repris kanske... Det är dom där uppgifter som jag blivit efter med :( Fast nu börjar jag se slutet på den sista uppgiften :D Den jobbigaste lämnar man till sist självfallet..

I övrigt så försöker jag träna upp konditionen till Margaretaloppet i Kalmarsundsparken i maj. I tisdags sprang jag 5 km på löparband på gymet. Idag sprang jag i elljusspår i skogen. Lite orkar jag springa men behöver bli mycket bättre om jag ska förbättra min tid och orka springa hela sträckan. Ja, man får se hur det går.

Imorgon börjar min praktik på en förskola med barn i ålder 3 - 5 år. Det ser jag fram emot. Känns skönt med lite avbrott från all teori i skolan nu. Jag behöver få komma ut i verksamhet nu och jobba lite. Längtar!!!

0 kommentarer