Givande dag

Idag har jag haft en intensiv och givande dag. Först så skrev jag en tenta i skolan. Skönt det var när den var över kan jag säga. 4 sidor text men man fick ju ha med sig böckerna och leta svaren i förstås.. Efter det gick jag och en klasskompis och fikade. Sen tänkte jag köpa lavendel som jag tänkte ha till att baka lavendelskorpor men butiken där dom säljer te, kryddor och annat var stängd pga sjukdom. Så jag får gå dit en annan dag istället... Jag cyklade hem och tog det lugnt en stund innan jag cyklade till gymet. Jag sprang 5 km på ett löparband där. Tanken är ju att jag och klassen ska springa Margaretaloppet i Kalmarsundsparken i maj så det gäller att få upp konditionen ;) Idag sprang jag på samma tid men jag skulle ju gärna förbättra min tid lite, helst så att jag får springa om klasskompisen som kom först av oss förra året ;D. Nå vi får se hur det går..

0 kommentarer