Den gångna helgen

Ibland när jag tänker på hur ett klassiskt studentliv ser ut så undrar jag hur gammal jag är egentligen, lite pensionärsvarning ;) Jag tycker om handarbete, gammal musik, går sällan på krogen utan sitter mest hemma. Mamma ringde igår på dagen och undrade vad jag skulle göra på lördagskväll. Bio eller krogen tänkte hon men efter att jag sagt vad jag skulle göra lät det väldigt tråkigt men sån är jag :) Jag cyklade runt staden och sen hade jag tvättstugan och satt och stickade lite framför tv:n. Kvällsfikat blev kaffe och bullar från frysen som jag bakat själv. Idag har jag gjort lite uppgifter för skolan. Tänkte också städa lite idag men först ska jag iväg till gymet och styrketräna lite för att hitta orken till att städa. Imorgon väntar en ny vecka på praktikplatsen. Personalen har varit så nöjd med mig och handledaren har sagt att nästa vecka ska jag få ta mer ansvar och leda egna aktiviteter. Det ska bli så kul!

0 kommentarer